http://decamondchemistry.com/wp-content/uploads/2020/04/44-7.jpg

روغن درخت چای:

 

از روغن درخت چای میتوان به عنوان یک ضدعفونی کننده طبیعی نام برد.خاصیت ضد میکروبی موجود در روغن درخت چای، برخی باکتریها، ویروس ها و قارچ ها را از بین می برد. درواقع، با افزایش فعالیت گلبول های سفید، با میکروب ها و سایر مهاجمان خارجی مبارزه می کند. این خاصیت مهم باعث می شود برای معالجه بیماری های باکتریایی و قارچی پوست استفاده شود و از بروز عفونت جلوگیری کند.

 

همه ما لکه های گاه به گاه پیدا می کنیم ، و به نظر می رسد که همیشه در نامناسب ترین زمان ها باشد. برخی استرس را مقصر می دانند ، در حالی که برخی دیگر تمایل به غذای ناخواسته چرب را هدف قرار می دهند. به هر دلیلی که باشد ، دیدن یک جوش کافی است تا بیشتر ما به نزدیکترین داروخانه برویم تا یک لوله خامه را برداریم قبل از اینکه بقیه دنیا نگاهی به چهره کمتر از زیبایی شما بیندازند. با وجود جو اقتصادی موجود ، ما بیش از هر زمان دیگری نگران پوست خود هستیم. در ماه سپتامبر ، مینتل پیش بینی کرد امسال فروش محصولات مراقبت از پوست صورت زنان در انگلیس به 1 میلیارد پوند برسد. به گفته این محقق ، مردان شروع به گرفتن هزینه کرده اند و 420 میلیون یورو برای محصولات مراقبت از پوست در سال 2010 هزینه کرده اند. با تشویق ، مینتل همچنین دریافت که مردان به طور فزاینده ای مشتاق خرید محصولات گیاهی و گیاهی هستند.

تجمع کنندگان لکه های رایج مانند بنزوئیل پراکسید و سالیسیلیک اسید بدون شک کار را به پایان می رسانند ، اما با چه هزینه ای؟ دی اتکینسون ، از م Instituteسسه ملی گیاهان دارویی پزشکی ، می گوید: "کسی که همیشه از بنزوئیل پراکسید استفاده کرده است می داند که تمایل دارد پوست را خشک کند ، آن را از بین ببرد و در صورت استفاده بیش از حد باعث قرمزی و تحریک شود." علاوه بر این ، طبق گفته انجمن خاک ، مواد شیمیایی می توانند توسط پوست جذب شوند ، بنابراین باید مراقب مواد تشکیل دهنده محصولات زیبایی مورد علاقه خود باشید. کارگروه محیط زیست ، یک سازمان غیردولتی ایالات متحده ، یک پایگاه داده لوازم آرایشی عمیق پوست را تهیه کرده است که محصولات را براساس نگرانی های احتمالی بهداشتی رتبه بندی می کند. اتکینسون می گوید: "اگر از یک محصول گیاهی ملایم مانند روغن درخت چای روی پوست خود استفاده می کنید ، ضد عفونی کننده است و همچنین باعث ترمیم بافت و پوست می شود و باعث تجزیه پوست نمی شود."

فندق جادوگر ، آویشن ، گل همیشه بهار ، درخت چای و اسطوخودوس دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی طبیعی هستند و می توانند برای درمان یا جلوگیری از لکه های آلوده ، جوش و آکنه مورد استفاده قرار گیرند. با دارا بودن اقدامات ضد میکروبی ، ضد باکتریایی و ضد قارچی طبیعی ، چنین عصاره هایی بر روی پوست موثر و لطیف هستند. در واقع ، اسید سالیسیلیک در اصل از پوست بید گرفته شده بود ، اتکینسون می گوید ، اگرچه دیگر چنین نیست. Dragana Vilinac ، متخصص گیاهان دارویی در Neal’s Yard Remedies ، می گوید: "گیاهان کیمیایی ترین تولید کننده و غیرقابل توقف طبیعت هستند." او می گوید ، بسیاری از ترکیبات طبیعی مشتق شده از گیاهان ، بازسازی بافت را تحریک کرده و میکروارگانیسم های بالقوه مضر را دور نگه می دارند.

ویلیناک هشدار می دهد ، اما حتی اگر از داروهای طبیعی نیز استفاده نشود ، می تواند آسیب رسان باشد. او می گوید: "ترکیبات طبیعی همیشه به احترام احتیاج دارند و دوز تنها تفاوت بین ماده ای است که دارو است (بهبود می یابد ، تسکین می بخشد ، درمان می کند) و ماده سمی است (آلودگی ، سلامتی و زندگی را به خطر می اندازد)." ‘مواردی وجود دارد که در صورت عدم استفاده در رقت صحیح در هنگام استفاده از روش صحیح ، می تواند خشن باشد.’ سوزان کمپ ، از مراقبت از پوست طبیعی معطر ، می گوید که روش های زیادی برای استفاده موثر از محصولات گیاهی وجود دارد. او می گوید: "می توان شستشوی صورت را با تهیه یک چای غلیظ یا دم کرده از گیاهان خشک یا گیاهان تازه ، صاف کردن آنها و استفاده هر روز به عنوان شستشو یا تونر روی صورت انجام داد." کمپ برای این کار ، برگ های فندق جادوگر ، گل بومادران ، برگ مریم گلی ، برگ رزماری ، برگ زیتون ، گزنه و گل های پیر را توصیه می کند. برخی از روغن ها را می توان به لوسیون ها و کرم های موجود اضافه کرد ، مانند Aromantic’s Anti-Acne Active Formula ، 3.95 پوند ، که یک ترکیب طبیعی از روغن آکای ، روغن آندیروبا و حبوبات کوپایبا است. همچنین Aromantic and Neal’s Yard Remedies دوره هایی را برای کسانی که می خواهند بیاموزند چگونه محصولات زیبایی خود را بسازند ارائه دهد. دوره یک روزه مبتدیان مراقبت از پوست طبیعی Aromantic 125 پوند هزینه دارد و در تاریخ 19 و 20 آوریل در لندن برگزار می شود ، در حالی که Neal’s Yard Remedies دستورالعمل های دوره های یک روزه زیبایی طبیعی ، 110 پوند را در طول سال برگزار می کند.

اگرچه ممکن است خود آمیخته شدن تنتور وسوسه انگیز باشد ، اما اتکینسون می گوید بهتر است یک گیاه شناس معتبر NIMH پیدا کنید که بتواند راهنمایی کند. او همچنین مهم است که هنگام درمان یک مشکل پوستی به "کل فرد" مراجعه کنید تا مشخص شود چه موارد دیگری می تواند در این مسئله نقش داشته باشد. او می گوید: "شما سعی می کنید که دلیل آکنه آن شخص را بررسی کنید." ‘آیا عدم تعادل هورمونی وجود دارد؟ آیا رژیم غذایی آنها ضعیف است؟ آیا این به دلیل تمایل خانوادگی به آکنه است؟ و سپس آن مسائل اساسی را امتحان کرده و اصلاح می کنید. و امیدوارم با بهبود کل سلامت عمومی مشکلی مانند آکنه را اصلاح کنید. '

ضد عفونی کننده های طبیعی نه تنها برای پوست شما بهتر هستند ، بلکه به محیط زیست مهربان تر هستند زیرا زیست تخریب پذیر هستند. ویلیناک می گوید: "پس از بی پروایی قرن گذشته ، ما فقط در حال بررسی اثرات آلودگی هستیم که قبلا توسط صنایع دارویی ، آرایشی ، مواد غذایی فرآوری شده و صنایع شیمیایی خانگی به سیاره ما وارد شده است." اگرچه وی به نیاز به برخی از مواد شیمیایی ساخته شده توسط انسان پی می برد ، اما ویلیناک می گوید ما می توانیم از طبیعت بیاموزیم و محصولات خود را تولید کنیم و در نتیجه تأثیر خود را بر روی کره زمین به حداقل برسانیم. او می گوید: "ما به عنوان مصرف کننده به معنای واقعی کلمه قدرت محافظت از پوست خود را داریم و با انتخاب تنها محصولات طبیعی از محیط بلافصل مراقبت می کنیم."

خودتان را با چیزی طبیعی درمان کنید

روغن درخت چای ضروری ارگانیک.

منبع: https://is.gd/lXMA2t