روغن هسته انگور

 
  • خواص ضد التهابی و وجود مقادیر بالای اسید لینولئیک.
  • حاوی مقادیر بالای ویتامین E است.
  • حاوی امگا ۶ بوده که سبب افزایش تولید کلاژن در پوست می شود.
  • فروش روغن هسته انگور


انگور در رنگ ها و اشکال مختلفی به چشم می خورد. انگورهای قرمز ، سبز و بنفش ، انگورهای بدون بذر ، ژله انگور ، مربای انگور و آب انگور ، کشمش ، جریان و سلطان وجود دارد که ذکر این شراب نیز نیست.

تا 8000 سال پیش ، مردم برای اولین بار انگور انگور را در آن زمان که خاور میانه است کشت کردند.

امروز 72 میلیون تن انگور هر ساله در سرتاسر جهان کشت می شود ، بیشتر برای تولید شراب. همه ساله 7.2 تریلیون گالن شراب تولید می شود. انگور نیز یک غذای محبوب انگشت است.

مواد مغذی موجود در انگور مزایای سلامتی زیادی را برای شما فراهم می آورد. آنها با پیشگیری از سرطان ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و یبوست همراه بوده اند.

حقایق سریع درباره انگور
مواد مغذی موجود در انگور ممکن است به محافظت در برابر سرطان ، مشکلات چشم ، بیماری های قلبی عروقی و سایر شرایط سلامتی کمک کند.
انگور منبع خوبی از فیبر ، پتاسیم و انواع ویتامین ها و مواد معدنی دیگر است.
انگور برای افراد مبتلا به دیابت مناسب است ، تا زمانی که در برنامه رژیم غذایی به آن توجه شود.
فواید
انگور و به خصوص انگور قرمز حاوی رسوراترول است ، ترکیبی که ممکن است فواید سلامتی مختلفی داشته باشد.
رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات با کاهش خطر ابتلا به شرایط مختلف از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، سرطان و چاقی مرتبط است.

مانند سایر میوه ها و سبزیجات ، انگور منبع خوبی از فیبر و آب است.

آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی موجود در انگور ممکن است آنها را از نظر سلامتی به ویژه افزایش دهند ، اگرچه برای تأیید برخی از فواید آنها تحقیقات بیشتری لازم است.

در اینجا روش هایی وجود دارد که باعث می شود مواد مغذی موجود در انگور باعث تقویت سلامتی شود.

1) سرطان
انگور حاوی آنتی اکسیدانهای قدرتمندی است که به آن پلی فنول معروف است. تصور می شود اینها خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارند. یکی از اینها رسوراترول است. در پوست انگورهای قرمز یافت می شود.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده اند که رسوراترول ممکن است قادر به کندی یا جلوگیری از رشد تومورها در لنف ، کبد ، معده ، پستان ، روده بزرگ ، سرطان پوست و لوسمی باشد.

رسوراترول همچنین در شراب قرمز وجود دارد. در مطالعات اندکی ارتباط بین شراب قرمز و خطر سرطان در انسان بررسی شده است ، اما نشان داده شده است که مصرف زیاد الکل به طور مداوم می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. اعتدال مهم است.

مصرف متوسط ​​مشروبات الکلی توسط دستورالعملهای رژیم غذایی برای آمریکایی ها تعریف شده است که حداکثر یک نوشیدنی در روز برای زنان و حداکثر دو نوشیدنی در روز برای آقایان دارد.

یکی دیگر از ضد التهاب های طبیعی که در انگور اتفاق می افتد ، کوئرستین فلاونوئید است. مطالعات نشان داده اند که این نیز ممکن است به جلوگیری یا کند شدن رشد سرطان کمک کند.

2) سلامت قلب
مطالعات حیوانی نشان داده اند که کورستین و رسوراترول می توانند خطر آترواسکلروز را کاهش داده و از آسیبهای ناشی از لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا کلسترول "بد" محافظت کنند.

این مطالعات بیشتر از دوزهای این فلاونوئیدها به مراتب بالاتر از آنهایی که معمولاً توسط انسان مصرف می شود استفاده کرده اند.

تصور می شود که پلی فنول های موجود در انگور ، مانند رسوراترول دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی ، کاهش چربی و ضد التهاب هستند که ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی عروقی (CVD) کمک کند. آنها ممکن است با جلوگیری از ایجاد پلاکت و کاهش فشار خون و خطر ضربان قلب نامنظم به این هدف دست یابند.

انگور حاوی فیبر و پتاسیم است که هر دو از سلامت قلب حمایت می کنند. انجمن قلب آمریکا (AHA) افزایش مصرف پتاسیم را ضمن کاهش مصرف سدیم برای بهبود فشار خون و سلامت قلب و عروق توصیه می کند.

مطالعه داده ها برای 12267 بزرگسال در ایالات متحده نشان داده است که هرچه افراد سدیم بیشتر در رابطه با میزان مصرف پتاسیم خود مصرف کنند ، خطر مرگ و میر همه علت بیشتر است.

مصرف زیاد پتاسیم با کاهش خطر سکته مغزی ، محافظت در برابر از دست دادن توده عضلانی و حفظ تراکم مواد معدنی استخوان همراه بوده است.

منبع : https://is.gd/xdZOnw