Top 15 Health Benefits of Eating Organic Food - Yogi Arjun
اصطلاح ارگانیک به نحوه رشد و فرآوری محصولات کشاورزی اشاره دارد. در حالی که این مقررات از کشور به کشور دیگر متفاوت است ، در ایالات متحده آمریکا ، محصولات ارگانیک باید بدون استفاده از سموم دفع آفات مصنوعی ، ژنهای زیستی مهندسی شده (GMO) ، کودهای نفتی و کودهای مبتنی بر لجن فاضلاب کشت شوند.

دامهای ارگانیک پرورش یافته برای گوشت ، تخم مرغ و لبنیات باید به خارج از منزل دسترسی داشته باشند و به آنها خوراک ارگانیک داده شود. ممکن است به آنها آنتی بیوتیک ، هورمون رشد یا سایر محصولات جانبی حیوان داده نشود.
فواید غذایی ارگانیک
نحوه رشد یا پرورش غذای شما می تواند تأثیر عمده ای بر سلامت روانی و عاطفی شما و همچنین محیط داشته باشد. غذاهای ارگانیک اغلب از مواد مغذی مفید مانند آنتی اکسیدان ها نسبت به همتایان رشد یافته معمولی و افرادی که آلرژی به غذاها ، مواد شیمیایی یا مواد نگهدارنده دارند اغلب در هنگام خوردن غذاهای ارگانیک اغلب علائم خود را کاهش می دهند یا از بین می روند.

محصولات ارگانیک حاوی کمتر آفت کش ها هستند. مواد شیمیایی مانند قارچ کش ها ، علف کش ها و حشره کش ها به طور گسترده ای در کشاورزی معمولی مورد استفاده قرار می گیرند و مواد باقیمانده روی غذایی که می خوریم باقی مانده است.

غذای ارگانیک اغلب شیرین تر است زیرا حاوی مواد نگهدارنده ای نیست که باعث ماندگاری بیشتر آن شود. محصولات ارگانیک اغلب (اما نه همیشه ، بنابراین تماشا کنید که از کجاست) در مزارع کوچکتر نزدیک محل فروش آن تولید می شود.

کشاورزی ارگانیک برای محیط زیست بهتر است. شیوه های کشاورزی ارگانیک باعث کاهش آلودگی ، ذخیره آب ، کاهش فرسایش خاک ، افزایش باروری خاک و استفاده از انرژی کمتری می شوند. کشاورزی بدون سموم دفع آفات همچنین برای پرندگان و حیوانات اطراف و همچنین افرادی که در نزدیکی مزارع زندگی می کنند بهتر است.

به حیوانات بزرگ شده از نظر ارگانیک به آنتی بیوتیک ها ، هورمون های رشد یا محصولات جانبی حیوانی داده نمی شود. تغذیه فرآورده های جانبی دام باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری دیوانه گاو (BSE) می شود و استفاده از آنتی بیوتیک ها می تواند سویه های مقاوم به آنتی بیوتیک باکتری ها ایجاد کند. به حیوانات بالغ شده از نظر ارگانیک فضای بیشتری برای جابجایی و دسترسی به بیرون از منزل داده می شود که به حفظ سلامتی آنها کمک می کند.

گوشت و شیر ارگانیک از نظر مواد مغذی خاص غنی تر هستند. نتایج یک مطالعه اروپایی در سال 2016 نشان می دهد که برخی از مواد مغذی خاص ، از جمله اسیدهای چرب امگا 3 ، در گوشت و شیر ارگانیک 50 درصد بیشتر از نسخه های معمولی بوده است.

مواد غذایی ارگانیک عاری از GMO است. ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) یا غذاهای مهندسی ژنتیکی (GE) گیاهانی هستند که DNA آنها به روش هایی تغییر یافته است که نمی توانند در طبیعت و یا در تلاقی سنتی رخ دهند ، که معمولاً برای مقاومت در برابر سموم دفع آفات یا تولید حشره کش است.