خرید لوازم آرایش مشکل است. روندها دائما در حال تغییر هستند ، چهره و اقدامات شما باید مورد توجه قرار گیرد و فرمول ها همیشه مطابق ادعاهای آنها نیستند. در هر راهرو آرایش یا خرده فروش آنلاین ، حدود یک میلیون انتخاب وجود دارد. بنابراین برندهای برتر آرایش کدامند؟ محصولات آزمایش شده و واقعی از آن خطوط کدام هستند؟ ما تصمیم گرفتیم تا از برخی از بهترین هنرمندان مشهور آرایش در کسب و کار سؤال کنیم تا دریابیم. از این گذشته ، هیچ توصیه ای بهتر از متخصصان فصلی که روزهای خود را صرف نقاشی چهره می کنند ، نیست.


ما با Kelli J. Bartlett ، مدیر آرایش آرایش Glamsquad به همراه هنرمندان مشهور آرایش مشهور پاتریک تا و دانیل مارتین صحبت کردیم تا پاسخ سوالات سوزناک ما را بدست آوریم. آنها هرکدام از میان برندهای آرایش برتر خود ، همراه با پیشنهادهای مورد علاقه خود از هر کدام ، دویدند. خواندن را ادامه دهید تا ببینید که مارک های لوازم آرایشی چه برش هایی را ایجاد کرده اند و کدام محصولات را به عنوان برگزیده های خود رتبه بندی کرده اند.


شارلوت تیلبری
شارلوت تیلبری ، هنرمند آرایش بریتانیایی ، برند مشهور خود را در سال 2012 برای لذت بردن از علاقه مندان به زیبایی در همه جا راه اندازی کرد. به دنبال توانمند سازی زنان ، محصولات باکیفیت تیلبری از زنانگی و عملی بودن آن را جشن می گیرند. آنها برای کاربرد آسان بدون توجه به جایی که هستید یا چه کسی طراحی شده اند: یکی از مراجعین در لیست A- که تعداد زیادی از آنها وجود دارد - یا صرفاً یک فانی مانند ما.

بارتلت در مورد آنچه شارلوت تیلبری را یکی از مارک های آرایش مورد علاقه خود قرار می دهد توضیح می دهد: "این ترکیب کاملی از زرق و برق فوق العاده لوکس است که با محصولات با کارایی بالا مخلوط شده است. به عبارت دیگر ، مجموعه نام های Tilbury را یکی از برترین مارک های آرایش در نظر بگیرید که می توانید دست خود را به دست آورید. در اینجا گزیده های بارتلت آورده شده است.

به گفته بارتلت ، این پودر تنظیم کننده "به راستی چهره ای بی عیب و نقص به پوست می دهد ، عیب و نقص تار می شود و آرایش را به صورت ضد گلوله می کند ، در حالی که هنوز زمزمه می شود و صورت را زمزمه می کند و هرگز کیکی نمی شود." با نام "Airbrush Flawless Finish" زندگی می کند و برای کسانی که چهره روغنی دارند از زمان مبارزه با درخشش عالی است. این فرمول از موم گل رز و روغن بادام آبرسان برخوردار بوده و عاری از سولفات های نامطبوع است.


 

یکی از پرفروش ترین های این برند ، "این محصول سایه ای مناسب برای تعریف گونه ها و جعل آن است که سوپر سوپر و گونه روشن شده است. نهایی ترین وظیفه ، این محصول همچنین می تواند برای ایجاد پوسته چشم ها استفاده شود!" می گوید بارتلت. هایلایت به لطف فناوری Light Flex ، هر تونی پوست را لرزاند. همچنین عاری از پارابن و وگان پسند است ، بنابراین می توانید از درخشش آفتاب گرفته خود احساس خوبی داشته باشید.



Feline Flick Volume 2 با استفاده از نوک فیبر فوق العاده نرم ، در یک کار بی دردسر قرار می گیرد. همانطور که از نام آن پیداست ، در صورتی که می خواهید چشم گربه را بزنید ، مناسب است. بارتلت می افزاید: "شارلوت واقعاً بافت این خط چشم را میخکوب می کند. خامه ای شروع می شود ، بنابراین شما زمان کافی برای رسیدن به کمال دارید و سپس برای رسیدن به آرایش بلند و مناسب آرایش می کنید." آستر مایع حداکثر 12 ساعت می ماند ، اما به راحتی با برخی از پاک کننده های آرایش چشم از بین می رود.

مک
هنگامی که صحبت از خلاقیت هنری و بیان خود است ، MAC حاکم می شود. زیبایی جسورانه این برند فردیت و ارائه بی پایان آن از سایه های محصول را - چه از نظر رنگ لب ، آرایش چشم و چه پایه و اساس - با مشتری های متنوع (و سلیقه آنها) در ذهن ساخته شده است.

"با MAC ، دامنه سایه و نوآوری و فناوری در پشت محصولات را نمی توان شکست داد. MAC هرگز از محصولات Pro خود ناامید نمی شود." او MAC را "مارک یک هنرمند واقعی" می نامد. در اینجا محصولات MAC ضروری بارتلت آورده شده است.



بارتلت می گوید: "فکر نمی کنم بدون این محصول یک آرایشگر باشم." "این بهترین آغازگر سایه چشم و کرم سایه چشم در یک است. این باعث می شود سایه چشم قابل خمیدگی ، صحیح بودن رنگ و غیر خراش دادن باشد." پرفروش ترین محصول دارای فرمول ضد آب است که بدون کیک یا پوسته پوسته شدن تا 24 ساعت دوام می آورد. فقط با انگشت یا برس خود پلک های خود را صاف کنید