سرمایه گذاری های قابل اعتماد توسط دو حسابدار خبره و برنامه ریز مالی معتبر با بیش از 25 سال سابقه اداره می شود.


سرمایه گذاری های قابل اعتماد توسط دو حسابدار خبره و برنامه ریز مالی معتبر با بیش از 25 سال سابقه اداره می شود.

ما به مشتریان خود توصیه می کنیم با توجه به سرمایه گذاری در طرح های مختلف مدیریت نمونه کارها ، وجوه متقابل ، سرمایه مستقیم ، ابزار بدهی ، املاک و مستغلات ، طلا و بیمه

ما به سرمایه گذاری ارزش با اهداف ایمنی سرمایه اعتقاد داریم ، ضرب و شتم بدون ریسک و بازده معیار و ایجاد ثروت بلند مدت است. ما با توصیه سرمایه گذاری های بلند مدت در ابزارهای باکیفیت با سوابق آهنگ اثبات شده که توسط مدیران صندوق باکیفیت برتر مدیریت می شوند ، به این هدف دست پیدا می کنیم. توصیه شده توسط ما ، هر گونه انحراف از اهداف اعلام شده ، دائماً توسط ما مورد نظارت قرار می گیرد.

صلاحیت اصلی ما در ارائه بهترین محصولات موجود در بخشهای مالی است که به بهترین وجه متناسب با نیازها و اهداف مشتری ما نهفته است.

این سؤال بسیار دشوار است زیرا اولین چیزی که در مدیریت سرمایه گذاری یاد می گیرید این است که بهترین سرمایه گذاری موضوعی است که باعث کاهش ریسک برای بازده معین می شود.

   برای ساختن آن باید تا آنجا که می توانید نمونه کارها خود را متنوع کنید و آگاه باشید که باید از دارایی های بدون ریسک (اوراق قرضه ، اسکناس خزانه و مانند آن) و دارایی های پرخطر تشکیل شود.

   در رابطه با امور مالی شرکت و تجزیه و تحلیل جریان وجوه نقد ، هرکسی باید مثبت باشد NPV (ارزش فعلی خالص) مثبت آن باشد ، یعنی: سرمایه گذاری اولیه (خروج وجه نقد) به علاوه جریان نقدی در آینده (تخفیف با هزینه فرصت سرمایه: WACC یا هزینه سهام ، بسته به ساختار سرمایه شرکت) که ناشی از سرمایه گذاری است باید مثبت باشد.

   در غیر این صورت ، برای آگاهی از فرصتهای سرمایه گذاری ، به هر کسی توصیه می کنم:

- بررسی های مالی را بخوانید تا درمورد موضوعات اصلی اقتصاد کلان قرار بگیرید: بیکاری ، سیاست های اقتصادی ملی ، تولید ناخالص داخلی.

- برای به دست آوردن دیدگاه در مورد بخش های اصلی اقتصادی: نفت و گاز ، مراقبت های بهداشتی ، املاک و مستغلات ، فن آوری های جدید ، پروژه های انرژی تجدید پذیر (ضربه خورشیدی ، شهر خورشیدی برای ارائه شرکت ها و پروژه های ارزشمند).

- نکته مهمتر برای انجام هر نوع سرمایه گذاری بهترین کار این نیست که دنبال کنید بلکه یک فرد متضاد هستید.

وارن بافت ، یکی از سرمایه گذاران اصلی 30 سال گذشته و یک فرد مشهور مشهور گفت: "وقتی دیگران از حریص هستند و حریص هستند وقتی دیگران می ترسند ، بترس. برای برگرداندن این عبارت یک مثال ساده را بیان می کنم. دارایی های معمولی تابع قانون عرضه و تقاضا هستند: هرچه تعداد افراد بیشتری دارایی خاصی را خریداری کنند ، قیمت آن بیشتر و برعکس. اکنون می فهمید که چرا بهتر است دارایی های کوکاکولا را بخرید ، اگر همه عجله کنند بسیاری از آنها را خریداری کنند ، بعداً آنها را کوتاه می کنیم.

   با این حال هرگز فراموش نکنید که نظریه مالی و سرمایه گذاری از ریسک و عدم قطعیت جدا نیستند. درک اینکه مستعد رفتار احمقانه نخواهید بود