Weight Loss Plans for Men: The Ones That Work Best | Reader's Digest
در حالی که شیرینی های شیرینی با کالری صفر هنوز اختراع نشده اند ، این بدان معنا نیست که جستجوی شما برای غذاهایی که به خوبی در رژیم غذایی کم کالری شما قرار می گیرند ، یا به راحتی آخرین ماکروهای باقی مانده روز خود را پر کنید ، به پایان می رسد. پس از همه ، به تمام آن ورزش های اضافی که باید انجام دهید فکر کنید تا کل پیتزا یا ساندویچ های پر جنب و جوش گرم را بسوزانید.

انتخاب غذاهای کم کالری مناسب می تواند به جای تجمع چربی باعث ترازو شود. برای شروع کار ، لیستی از 40 غذای برتر از راهروهای مختلف را در فروشگاه مواد غذایی شما گردآوری کرده ایم. حتی یک لیست مفید برای چاپ وجود دارد!

در حالی که واقعاً اسطوره است که برخی غذاها دارای خاصیت کالری منفی "منفی" هستند ، به این معنی که کالری بیشتری را برای هضم نسبت به مواد غذایی سوزانده می کنند ، این بدان معنا نیست که فروشگاه مواد غذایی و بازار کشاورزان با غذاهای مغذی فراوانی که وجود ندارد از نظر انرژی بسیار کم هستند و هزینه ای برای کالری ندارند. در حقیقت ، از 40 غذایی که در اینجا نشان داده شده است ، 35 عدد حاوی 100 یا کمتر کالری در هر وعده است!

هنگامی که با دقت از تماشای کالری دریافتی خود برای بریدن خط کمر خود مراقبت می کنید ، بسیار حیاتی است که رژیم غذایی خود را با مقدار زیادی خوراکی اشباع کنید که احساس گرسنگی نکند. از این گذشته ، شما نمی خواهید همه روز گرسنه باشید.

خبر خوب برای کام و ماهیچه های شما این است که همه غذاهای کم کالری غذای خرگوش نیستند. در حقیقت ، گوشت ، لبنیات و سایر راهروهای موجود در این سوپر مارکت در خانه تعدادی مورد قرار دارند که علی رغم سبک بودن در کالری ، در مواد مهم مانند پروتئین و طعم خوب سنگین هستند.

اگر به دنبال غذا هستید تا بتوانید خیلی از کالری ها را بخورید ، اما این غذاها به شما کمک می کنند تقریباً هیچ چیزی نداشته باشید.
شما به این سبزیجات کم کالری در رژیم غذایی خود نیاز دارید: یک مطالعه از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که از بین آیتم های موجود در راهرو تولید ، آبشاری یکی از مواد مغذی پر چرب است ، به این معنی که آن برگهای سبز کم رنگ مقادیر بلندی را ارائه می دهند مواد مغذی. [1] واترچر مانند سایر سبزیجات گلبرگ ، قدرت آنتی اکسیدانی زیادی را نیز به همراه دارد.
روغن را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. 3 گلابی گلدان ، 1 سیب زمینی سفید خرد شده و 1 قاشق غذاخوری زنجبیل خرد شده را به ماهی تابه اضافه کنید. 2 دقیقه حرارت دهید. در 4 فنجان مایع سبزیجات ، 1/2 قاشق چای خوری نمک و 1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه بریزید. به جوش بیاورید ، گرما را کم کنید و به مدت 20 دقیقه بجوش و خروش بکشید.

2 گلدان آبرسانی ، 2 قاشق غذاخوری سرکه قرمز و 2 قاشق غذاخوری ترخون تازه را به ماهیتابه اضافه کنید. 5 دقیقه گرم کنید ، در آب 1/2 لیمو ، و سوپ پوره را هم بزنید. به قابلمه برگردانید ، در 1 فنجان شیر بادام غلیظ شده را هم بزنید و 2 دقیقه حرارت دهید.

2. Arugula 5 کالری در هر جام
این سبز فلفل دار می تواند سالادی یا ساندویچ را با هزینه بسیار کمی کالری پر کند. arugula با کمبود کالری ، ویتامین K زیادی را تقویت می کند و مانند سایر سبزیجات برگ دار ، arugula را نیز می توان یک نیروگاه آنتی اکسیدانی در نظر گرفت. آن را در کنار سایر سبزیجات لطیف مانند اسفناج کودک در بقالی جستجو کنید.
برای یک ساندویچ ناهار سریع . خردل به سبک دیژون را روی یکی از نازک و برشته های نان تست شده با prosciutto خرد شده ، سیب خرد شده ، یک مشت آروگولا و بقیه نان های نازک پخش کنید.

3. کرفس 6 کالری برای هر ساقه
شاید به این وضعیت فوق العاده غذایی منجر نشده باشد که کاله سرب منجر به یک ماده ثابت در معیارهای هیپوست شود ، اما کرفس ترد زیادی را به رژیم غذایی کنترل شده با کالری اضافه می کند. این ماده غذایی فوق العاده پرمصرف است ، به این معنی که می توانید بدون آنکه وارد کالری اضافی شوید ، بوشیلهای آن را بخورید.
شاید به این وضعیت فوق العاده غذایی منجر نشده باشد که کاله سرب منجر به یک ماده ثابت در معیارهای هیپوست شود ، اما کرفس ترد زیادی را به رژیم غذایی کنترل شده با کالری اضافه می کند.

برای مقدار کمی کالری که مقدار کافی ویتامین K دریافت می کنید ، یک ماده مغذی ضروری است که با خطر کمتر مرگ در اثر بیماری هایی مانند بیماری قلبی همراه است.