Weight loss: here's why those last few pounds can be hardest to ...

رژیم و کاهش وزن
وزن سالم یک عنصر مهم سلامتی است. چقدر می خورید - و چه می خورید - نقش اصلی را در حفظ وزن سالم یا کاهش وزن بازی می کنید. ورزش بازیگر اصلی دیگر است.

سالها تصور می شد رژیم های غذایی کم چربی بهترین راه برای کاهش وزن هستند. شواهد در حال رشد نشان می دهد که رژیم های غذایی کم چربی اغلب مؤثر نیستند ، زیرا این رژیم ها اغلب چربی را با کربوهیدرات هایی که به راحتی هضم می شوند جایگزین می کنند.

صدها رژیم ایجاد شده است که بسیاری از آنها امیدوار کننده کاهش سریع و دائمی وزن هستند. رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ رژیم گریپ فروت؟ درمورد رژیم هالیوود 48 ساعت معجزه ، رژیم غارنشین ، رژیم غذایی مترو ، رژیم غذایی سرکه سیب و یکسری رژیمهای مشهور فراموش نشدنی چیست؟

واقعیت این است ، تقریباً هر رژیم غذایی اگر به شما کمک کند کالری کمتری مصرف کنید ، کار خواهد کرد. رژیم های غذایی این کار را به دو روش اصلی انجام می دهند:

وادار کردن شما به خوردن برخی غذاهای "خوب" و / یا اجتناب از غذاهای "بد"
تغییر رفتار شما و طرز تفکر و احساس در مورد غذا
بهترین رژیم برای لاغری رژیم غذایی مناسب برای تمام قسمت های بدن است ، از مغز گرفته تا انگشتان پا و نه فقط برای دور کمر. همچنین یکی است که می توانید برای مدت طولانی با آن زندگی کنید. به عبارت دیگر ، رژیم غذایی که دارای طعم های خوب و انتخاب های سالم بسیار زیادی باشد ، غذاهای کمی را از بین می برد و به لیست گسترده و گران قیمت مواد غذایی یا مکمل ها نیاز ندارد.

یکی از رژیم هایی که این لایحه را پر می کند یک رژیم غذایی مدیترانه ای است. چنین رژیم غذایی - و تغییرات زیادی وجود دارد - معمولاً شامل موارد زیر است:

چندین وعده میوه و سبزیجات در روز
نان و غلات سبوس دار
چربی های سالم از آجیل ، دانه ها و روغن زیتون
پروتئین بدون چربی مرغ ، ماهی و لوبیا
مقدار محدودی از گوشت قرمز
مصرف شراب معتدل با وعده های غذایی (حداکثر دو لیوان در روز برای آقایان ؛ بیش از یک روز در روز برای خانم ها)
یک رژیم غذایی به سبک مدیترانه ای یک الگوی خوردن انعطاف پذیر است. افرادی که از چنین رژیمهایی پیروی می کنند ، تمایل به ضربان قلب پایین ، دیابت ، زوال عقل و سایر بیماری های مزمن دارند.