importance of health education

چرا سلامت مهمترین بخش زندگی شماست؟
سلامتی شما در مرکز زندگی شما قرار دارد. هر بخش از زندگی شما به سلامتی شما متکی است.

در صورتی که انرژی جسمی کافی برای اختصاص دادن به هریک از آنها ندارید ، نمی توانید در تمام هفت زمینه زندگی خود بالاتر بروید. هنگامی که انرژی کم دارید ، دشوار است:

ابراز عشق و صمیمیت؛
از خانواده خود حمایت کنید و فرزندانتان را آگاهانه والدین کنید.
اگر خیلی خسته هستید که کارآمد باشید ، در محل کار خود عمل کنید.
اگر کسل کننده و بی حال هستید ، با دوستان سرگرم شوید.
اگر بدن ضعیف شما ذهن شما را ضعیف کرده است بیاموزید و رشد کنید.
اگر بخاطر کمک به دیگران به دنبال کمک به دیگران هستید ، احساس خیرخواهی و سهم داشته باشید.
بدون سلامتی ، هیچ چیزی ندارید!
به نقل از گفتن: "بین سلامت شما و هفت قسمت دیگر زندگی شما رابطه همزیستی وجود دارد"

سلامتی چیست و چگونه سنجیده می شود؟
سطح انرژی شما منعکس کننده سلامتی و سلامتی کلی شما است. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید در زندگی و روز خود نیز بیشتر خواهید شد. همه ما در طول روز زمان یکسانی داریم ، بنابراین تفاوت بین ما فقط می تواند انرژی باشد که به هر جنبه ای از زندگی خود وارد می کنیم.

بسیاری از افراد از لایه بدنی وسواس دارند. اما انرژی ، اشتها ، سرزندگی ، اشتیاق و احساسی که به طور کلی احساس می کنید ، به لایه های عمیق و قدرتمند تری ذهنی ، عاطفی و معنوی متکی است. این توضیح می دهد که چرا برخی از افراد به خوبی غذا می خورند ، ورزش می کنند و حتی مراقبه می کنند ، اما هنوز هم دچار افت انرژی ، نارضایتی عمومی ، اضطراب می شوند و احساس نارضایتی می کنند. منطقی نیست ، درست است؟

برای داشتن انرژی پایدار بالا ، هر چهار انرژی شما باید هم تراز شوند. چگونه آنها را تراز می کنید؟ با زندگی آگاهانه در هر هفت حوزه در مدل. می بینید که منبع واقعی انرژی شما در زندگی هفت گانه و کامل در هر هفت منطقه زندگی می کند.

هنگامی که شما آگاهانه در هر یک از این هفت منطقه زندگی می کنید ، نیروی زندگی شما درخشان خواهد شد و خود را با انرژی بدنی بالا نشان می دهد. اما هر بار که از یک حوزه زندگی غافل شوید ، نیروی زندگی شما کمرنگ می شود. بیشتر از این غافل شوید و نیروی زندگی شما حتی بیشتر از بین برود. همه آنها را فراموش نکنید و سطح انرژی شما کاهش می یابد. از نظر برخی ، اضطراب و افسردگی چیزی نیست جز نشان دادن این که شما از صعود بیشتر خودداری کردید و شروع به بی توجهی به زندگی عشق ، خانواده ، دوستی ، ادامه یادگیری و احساس خیرخواهی و مشارکت کردید.

این بخش هایی از شما هستند که باعث تحریک سلامت عمیق ذهنی ، عاطفی و معنوی شما می شوند. اینها مناطقی هستند که باعث می شود سلامتی جسمی شما تجلی یابد. بنابراین ، می بینید سلامتی شما خیلی بیشتر از تغذیه ، ورزش و خواب است.