مادر شما همیشه به شما توصیه می کرد که در هر وعده غذایی بشقاب خود را تمیز کرده و تمام میوه ها و سبزیجات خود را تمام کنید - نه به این دلیل که او یک نجوا بود که باید همه کارهایی را که انجام می دادید کنترل کنید ، البته ، زیرا او می خواست شما بزرگ شوید. بزرگ و قوی و سالم باشید.

اکنون که یک فرد بالغ هستید ، امیدوارم که شما هر روز به پیروی از توصیه های او و میوه و سبزیجات زیادی ادامه دهید. به همین دلیل است: براساس تحقیقات جدید دانشگاه اوتاگو در نیوزیلند ، خوردن مقدار زیادی از محصولات نه تنها به شما در کاهش وزن ، تقویت قلب و سلامتی شما کمک می کند بلکه به بهبود شخصیت و دیدگاه شما در زندگی نیز کمک می کند. به میوه ها و سبزیجات مثل درمانی که از مواد غذایی ساخته شده اند فکر کنید. (ممنون ، مامان)

در این آزمایش دانشمندان 171 دانش آموز 18 تا 25 ساله را به مدت دو هفته به سه گروه تقسیم کردند. یک گروه به طور عادی غذا می خوردند ، در حالی که گروه دیگر روزانه دو وعده غذای اضافی از میوه های تازه و سبزیجات تحویل شخصی می دادند ، گروه سوم کوپن هایی را به صورت رایگان دریافت می کردند و متونی به آنها می گفتند که میوه و سبزیجات بیشتری بخورند ، نوعی مانند آفت دیجیتال (erm ، متخصص تغذیه).

در پایان این دو هفته ، افرادی که شخصاً این محصول را تحویل گرفته بودند ، در بهزیستی روانشناختی مانند "نشاط" ، "انگیزه" و "شکوفایی" پیشرفت هایی نشان دادند که دو گروه دیگر چنین تحولی را نشان ندادند. محققان همچنین در هیچ گروه آزمایش شده هیچ تغییری در علائم افسردگی یا اضطراب مشاهده نکردند.

نویسندگان این مطالعه خاطر نشان کردند که برای اینکه مردم بتوانند میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنند ، ممکن است به سادگی قرار دادن بعضی از پوسترها یا افراد دیجیتالی باعث شود که دوز روزانه خود را وارد کنند: "شاید تأکید بیشتری در فراهم کردن مردم به این افراد وجود داشته باشد. تازه FV — FV بیشتری را در خوابگاه ها ، کافی نت ها ، اماکن کار ، جایگزین میوه دسر و میوه های رایگان برای مردم هنگام خرید ، ذخیره می کند.