توضیحات دقیق محصول
مهم نیست که مشتریان شما چقدر عالی باشند ، نمی دانید که مگر اینکه توضیحات مناسبی در اختیار آنها قرار دهید. این یکی از مهمترین و غافلگیر کننده ترین مورد غفلت از ویژگی های فروشگاه آنلاین است. بنابراین به یاد داشته باشید: هر محصولی باید توضیحی شفاف و گسترده داشته باشد! به خصوص اگر ما در مورد مواردی که شبیه یکدیگر هستند مانند لپ تاپ صحبت می کنیم. آنها ممکن است فقط در جزئیات مانند RAM یا انواع کارت صفحه نمایش متفاوت باشند. نقاط گلوله معمولاً در اینجا بهترین گزینه است. آنها شفاف ، مختصر و سریع برای خواندن هستند اما در عین حال آموزنده هستند.

 

عکس های با کیفیت محصول با بزرگنمایی تصویر و ریز عکسها
توضیحات می تواند کامل باشد ، اما هیچ مشتری نمی تواند مشتری را ببیند. یک عکس کوچک و مبهم ، واقعاً کافی نیست. طبق گفته فوربس ، 67٪ از مصرف کنندگان می گویند که هنگام انتخاب محصول ، یک تصویر "بسیار مهم" است. به همین دلیل این ویژگی یک ضرورت مطلق است. شما باید حداقل 3 عکس با کیفیت خوب داشته باشید که محصول را از زوایای مختلف نشان می دهد. وقتی اندازه می آید 600 پیکسل حداقل قابل قبول است. اطمینان حاصل کنید که گزینه zoom را نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهید تا بتوانند قسمت خاصی از آن را مشاهده کنند. ریز عکسها نیز مهم هستند. آنها ناوبری بین محصولات را بسیار آسان تر می کنند.
 توضیحات دقیق محصول
مهم نیست که مشتریان شما چقدر عالی باشند ، نمی دانید که مگر اینکه توضیحات مناسبی در اختیار آنها قرار دهید. این یکی از مهمترین و غافلگیر کننده ترین مورد غفلت از ویژگی های فروشگاه آنلاین است. بنابراین به یاد داشته باشید: هر محصولی باید توضیحی شفاف و گسترده داشته باشد! به خصوص اگر ما در مورد مواردی که شبیه یکدیگر هستند مانند لپ تاپ صحبت می کنیم. آنها ممکن است فقط در جزئیات مانند RAM یا انواع کارت صفحه نمایش متفاوت باشند. نقاط گلوله معمولاً در اینجا بهترین گزینه است. آنها شفاف ، مختصر و سریع برای خواندن هستند اما در عین حال آموزنده هستند.

 

 عکس های با کیفیت محصول با بزرگنمایی تصویر و ریز عکسها
توضیحات می تواند کامل باشد ، اما هیچ مشتری نمی تواند مشتری را ببیند. یک عکس کوچک و مبهم ، واقعاً کافی نیست. طبق گفته فوربس ، 67٪ از مصرف کنندگان می گویند که هنگام انتخاب محصول ، یک تصویر "بسیار مهم" است. به همین دلیل این ویژگی یک ضرورت مطلق است. شما باید حداقل 3 عکس با کیفیت خوب داشته باشید که محصول را از زوایای مختلف نشان می دهد. وقتی اندازه می آید 600 پیکسل حداقل قابل قبول است. اطمینان حاصل کنید که گزینه zoom را نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهید تا بتوانند قسمت خاصی از آن را مشاهده کنند. ریز عکسها نیز مهم هستند. آنها ناوبری بین محصولات را بسیار آسان تر می کنند.