با بازار هدف خود را بشناسید
اروپا وارد کننده عمده روغنهای گیاهی از سراسر جهان است. این یک دروازه مهم برای شبکه های توزیع جهانی است اما دسترسی به آن دشوار است.
با شروع جستجوی خریداران اروپایی ، باید با ساختار بازار هدف خود آشنا شوید. از خودت بپرس:
کدام بازارها و کانالها بهترین فرصت را برای محصول شما ارائه می دهند؟
کالای من برای چه مواردی استفاده می شود؟ به عنوان ماده ای برای پردازش بیشتر یا به عنوان روغن برای مصرف کننده نهایی؟
واردکنندگان اصلی محصول شما چه کسانی هستند و نیاز خریدار آنها چیست؟
تقاضا برای محصول شما در هر کشور چقدر است؟
شما همچنین نیاز به ارزیابی رقابت و شناسایی مزیت رقابتی خود دارید (نقاط فروش بی نظیر یا USP).
همه این جنبه ها به شما دانش خوبی در مورد بازار هدف خود می دهند و به شما در یافتن خریداران مناسب کمک می کنند.
هنگام مراجعه به کانال های فروش ، باید در نظر بگیرید که کدام یک برای شما مناسب ترین است: فروش مستقیم به کاربر نهایی ، از طریق واردکنندگان یا بازرگانان یا از طریق نمایندگان و کارگزاران.
نکات:
مطالعات بازار ما در مورد بازار اروپا روغنهای گیاهی را بخوانید.
به دنبال اطلاعات آماری در مورد نقشه تجارت ITC و مرکز راهنمای صادرات اتحادیه اروپا باشید: My Export.
وب سایت های فدراسیون های بخش ، انجمن ها و مطبوعات تجاری را مرور کنید
اروپا دارای فدراسیونی است که به بازار روغن های گیاهی بنام FEDIOL (فدراسیون نماینده روغن نباتی و صنایع پروتئین اروپا) اختصاص داده شده است. انجمنهای ملی کارخانجات سنگ شکن بذر و پردازنده های نفتی از 17 کشور مختلف اتحادیه اروپا همه عضو FEDIOL هستند.
در وب سایت FEDIOL همچنین عضوانی از سطوح مختلف بازار اروپا از جمله معامله گران ، سنگ شکن ، پالایشگاه و تولیدکننده پیدا خواهید کرد. FEDIOL لیستی از اعضای خود را در وب سایت خود منتشر می کند. این مکان مناسب برای جستجوی خریداران بالقوه است.
سایر انجمن های ملی و ویژه ای در کشورهای مختلف اروپا نیز لیست های اعضای آنلاین را منتشر می کنند. به عنوان مثال ، انجمن بخش OVID آلمان ، 20 شرکت عضو را فهرست می کند. اینها شامل سنگ شکن های روغنی و همچنین شرکت هایی است که در خرید و حمل و نقل روغن نباتی فعالیت دارند.
شما باید به دنبال انجمن های بخش در کشورهایی باشید که بیشترین تقاضا برای محصولات شما وجود داشته باشد.
بعلاوه پیروی از نشریات تجاری مربوطه در بخش روغنهای گیاهی مانند:
Oil World (یک سرویس پیش بینی ، با اطلاعات قیمت و هوش بازار)
مجله بین المللی روغنها و چربی ها (سالانه 8 بار منتشر می شود)