natural

به دلیل توسعه عظیم اقتصاد چین ، صنعت آرایشی و بهداشتی در چین طی سالهای گذشته به سرعت در حال رشد بوده است.

مصرف کنندگان چینی رفتارهای خرید خود را در بخش آرایشی تغییر می دهند.
در سال 2013 ، کل فروش محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی در چین به ترتیب 4/14 میلیارد و 8/18 میلیارد رم به دست آمد.

زنان چینی علاقه زیادی به بهبود ظاهر خود دارند و محصولات آرایشی به بخش مهمی از زندگی روزمره آنها تبدیل شده است. به همین دلیل است که زنان چینی دائما در حال خرید محصولات زیبایی هستند.

زیبایی

جنبه هایی مانند رشد سریع اقتصادی و توسعه عظیم صنعت زیبایی در چین وجود دارد که به تغییر رفتار مصرف کننده لوازم آرایشی کمک کرده است.

ترجیح بیشتر برای مارک های بین المللی:
مصرف کنندگان لوازم آرایشی چینی محصولات خارجی بیشتری را نسبت به محصولات محلی خریداری می کنند. دلیل این امر این است که مارک های بین المللی نشان از کیفیت و جایگاه بالایی دارند.

مصرف کنندگان چینی مارک های داخلی را بخاطر کیفیتشان خریداری می کنند. با این حال ، این دلیل منحصر به فرد نیست ، زیرا آنها معتقدند خرید کالاهای خارجی نمادی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی بالای آنها است.

با تشکر از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، مصرف کنندگان چینی دسترسی بیشتری به تعداد زیادی از مارک های خارجی و محصولات گسترده ای دارند.

به طور فزاینده ای تمایل به پرداخت مبلغ بیشتری برای مارک های بین المللی:
رفتار خریداران لوازم آرایشی چینی طی سالهای گذشته تغییر کرده است. آنها پیشرفته تر هستند و دانش بیشتری در مورد مارک ها و محصولات دارند و به همین دلیل حاضر نیستند وقتی بتوانند کالای داخلی را با مزایای مشابه با قیمت پایین تری پیدا کنند ، پول بیشتری را برای مارک های خارجی خرج کنند.

پرداخت

علاقه جدید به محصولات ملی:
این روزها ، مصرف کنندگان لوازم آرایشی چینی بیشتر و بیشتر به مارک های زیبایی محلی علاقه دارند ، به خصوص برای مواردی که شامل شیوه های سنتی و مواد تشکیل دهنده محصولاتشان است.

گیاه شناس

دلیل دیگر این است که مارک های چینی نیازها و نیازهای آرایشی خود را درک می کنند. به عنوان مثال ، برخلاف مردم غربی ، مصرف کنندگان زیبایی چینی به دنبال محصولات سفید کننده یا روشن کننده پوست هستند. در این نوع محصولات ، مارک های چینی از رقابت جلوتر هستند.

مصرف کنندگان چینی وفادار نیستند:
این یک راز نیست که خریداران آرایشی چینی دوست دارند چندین مارک و محصول را برای مقایسه آنها امتحان کنند و همچنین به این دلیل است که بیشتر آنها مطابق پیشنهادات و تبلیغات محصولات خریداری می کنند. این بدان معناست که آنها وفادار نیستند.

زنان به راحتی در معرض تخفیف قرار می گیرند:
واقعیت این است که خریداران لوازم آرایشی چینی حتی اگر برند را نشناسند یا به آن محصولات نیازی نداشته باشند ، تحت تأثیر پیشنهادات ، تخفیف ها و تبلیغات قرار می گیرند.

تخفیف

براساس یک تحقیق ، حدود 56٪ از زنان چینی به دلیل تخفیف محصولات زیبایی تولید نشده را خریداری کرده اند.

اولویت محصولات طبیعی:
در چین کالاهای آرایشی و بهداشتی که از مواد طبیعی استفاده می کنند ترجیح واقعی دارند زیرا معتقدند محصولات طبیعی کارآمد تر هستند.

طبیعی

علاوه بر این ، آنها آرایشی را ترجیح می دهند که شامل طب سنتی چینی است که با کیفیت ، ایمنی و کارآیی مصرف کنندگان چینی همراه است.