روغن زیتون

 
  • روغن زیتون کلسترول های بد (LDL) بدن را کاهش می دهد.
  • حاوی آنتی اکسیدان هایی نظیر توکوفرول است.
  • دارای اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6.
  • تامین کننده روغن زیتون


فروشگاه زنجیره ای گروهی از فروشگاه های خرده فروشی مشابه است که همان کالاها را می فروشند. تمام این مغازه ها یا شعب تحت کنترل دفتر مرکزی هستند. شعب در نقاط مختلف شهر یا حتی در نقاط مختلف کشور افتتاح می شود.


 
فروشگاه زنجیره ای - معنی ، مزایا ، معایب
فروشگاه زنجیره ای - معنی ، مزایا ، معایب

فروشگاه های زنجیره ای در یک محصول خاص تخصص دارند. همان محصول در انواع مختلف و در مدلهای مختلف ارائه می شود.

بنابراین ، در حالی که یک فروشگاه بزرگ مشتریان را به سمت خود می کشاند ، فروشگاه های زنجیره ای به مشتریان نزدیک می شوند. این کار با افتتاح شعب در همه نقاط کشور انجام می شود. "شرکت کفش Bata" نمونه خوبی از فروشگاه های زنجیره ای است. "بستنی های آرون" نمونه دیگری است.

یکی دیگر از مزیت های سیستم فروشگاه های زنجیره ای این است که عمده فروشان را از بین می برد. ارتباط مستقیمی با خریداران برقرار می کند.

مزایای فروشگاه های زنجیره ای
1. فروشگاه های زنجیره ای در یک محصول خاص تخصص دارند.

2. اینگونه فروشگاه ها می توانند نیازهای افراد در مناطق مختلف را تأمین کنند.

3. مکان مرکزی و اماکن مجلل برای فروشگاه های زنجیره ای مورد نیاز نیست.
4- اقتصاد در تبلیغات وجود دارد. تبلیغ برای هر شعبه ضروری نیست.

5- شناسایی دفتر شعبه غیرانتفاعی و جابجایی آن به جاهای دیگر برای دفتر مرکزی آسان است. اگر امکان پذیر نباشد حتی ممکن است تعطیل شود.

6. فروشگاه های زنجیره ای فقط به صورت نقدی کار می کنند. بنابراین بدهی های بد کاملاً از بین می رود.

7. فضای کف مورد نیاز یک فروشگاه زنجیره ای در مقایسه با یک فروشگاه اینترنتی بسیار کمتر است.

8- چنین فروشگاهی نیازی به پرسنل فروش زیادی ندارد.

9- اگر هر شعبه کمبود سهام داشته باشد می تواند از نزدیکترین شعبه ترسیم کند.

10. هزینه کلی کار یک فروشگاه زنجیره ای در مقایسه با یک فروشگاه اینترنتی بسیار کمتر است.

11- هرچه عمده فروشان از بین بروند ، هزینه توزیع نیز کمتر می شود.

12. "قیمت یکنواخت" در همه شعب یکی دیگر از نقاط اضافه فروشگاه های زنجیره ای است.

مضرات فروشگاه های زنجیره ای
1. از آنجا که فروشگاه های زنجیره ای فقط با یک کالای خاص سر و کار دارند ، ممکن است مشتریان بسیاری را به خود جلب نکنند.

2. دفتر مرکزی ممکن است کنترل کردن تعدادی از شعبه های خرده فروشی / شعبه مستقر در سطح شهر / کشور را دشوار کند.

3. دفتر مرکزی همچنین باید حساب های مربوط را در مورد هر مغازه حفظ کند و این دوباره یک روند خسته کننده است.

4- کیفیت محصول ، قیمت و غیره توسط دفتر کنترل تصمیم گیری می شود. فروشگاه های خرده فروشی باید آنچه را که به آنها عرضه می شود بفروشند.

5- فروشگاههای خرده فروشی نیز برای درج مجدد سهام باید با دفتر مرکزی در تماس باشند. همچنین محدودیتی برای تأخیر وجود دارد.

6. غیبت از فروش اعتبار در چنین مشاغل دوباره یک مانع است.

7. افتتاح بی نظیر شعب بدون در نظر گرفتن پتانسیل های خرید هر مکان ممکن است منجر به ضرر شود.

منبع :https://is.gd/594zHI