روغن بادام شیرین
- بادام شیرین از نوعی درخت بادام با گلهای سفید رنگ حاصل می شود.
- روغن بادام شیرین از دانه خشک آن استخراج می شود.
- سرشار از ویتامین E و A و B7 می باشد.
- حاوی اسیر های چرب غیر اشباع.
- بسیار پرخاصیت برای پوست و مو.
- فروش روغن بادام
جذب مشتری و نگهداری
تقریباً در همه موارد جواب مثبت است. تلاش برای حفظ مشتری به طور معمول کاری ساده تر از کاری است که در جذب مشتری جدید دخیل است.
مقایسه دقیق بین بخش ها و مشاغل متفاوت است ، اما حفظ مشتری های موجود تقریباً همیشه آسان تر و ارزان تر از پیدا کردن مشتریان جدید است.
اگر مشتری خود را مجبور به ماندن فقط برای یک ماه اضافی کنید ، به این فکر کنید که چقدر رشد ایجاد می کنید. سپس به این فکر کنید که چند دست مشتری ، پیشنهادات یا بهبود خدمات اضافی برای رسیدن به این هدف هزینه دارد. این را با بودجه بازاریابی و بازده خود مقایسه کنید و پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.
همچنین ممکن است مشتریان موجود برای تجارت شما بهتر باشند ، زیرا همیشه تعقیب و گریزهای جدید باعث افزایش هزینه های خرید مشتری در حالی که دید کمی روی کیفیت (با این وجود ممکن است این را تعریف کنید) از پایگاه کاربری شما است.
6 استراتژی برای جذب و حفظ مشتری
جذب و حفظ مشتری برای ایجاد روابط طولانی مدت یکی از بهترین راهکارهایی است که می توانید برای تضمین ماندگاری نام تجاری و شرکت خود استفاده کنید. برای دستیابی به این هدف ، خدمات مشتری مهم است. سام والتون ، بنیانگذار وال مارت ، خودش گفته است: "هدف به عنوان یک شرکت ، ارائه خدمات به مشتری است که نه بهترین ، بلکه افسانه ای".
اگرچه ممکن است استانداردها و الزامات بالا باشد ، اما جوایز نیز وجود دارد. طبق مطالعه جدیدی که توسط انجام شده است ، روی 24000 مصرف کننده از 12 کشور نشان داده شد که پس از تجربه مثبت در زمینه خدمات به مشتری ، 25٪ از کاربران یک بررسی را ترک می کنند و 18٪ محصولات و خدمات خود را با همان شرکت تجدید می کنند ، حتی اگر ارزان ترین آنها نباشد. گزینه.
بدست آوردن وفاداری مشتری ، یک سرمایه گذاری طولانی مدت و آینده گرا است که شرکت ها باید در صورتی که قبلاً نداشته باشند ، در اسرع وقت شروع به کار کنند. برای کمک به این معنا ، ما می خواهیم امروز این 6 راهکار را برای جذب و وفاداری مشتریان ، تهیه شده است ، با شما در میان بگذاریم.
منبع : https://is.gd/Y0ZxCW