How to Create a Customer Feedback Strategy (Step by Step) | outcry

اگر شغل خود را اداره می کنید ، می دانم که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان ، برآورده کردن نیازهای آنها و درنهایت وفادار نگه داشتن آنها به نام تجاری خود انجام می دهید. اما چگونه می توانید مطمئن باشید که تلاش های شما نتایج مطلوب را به همراه می آورد؟ اگر سعی نکنید دریابید که مشتریان شما واقعاً درباره خدمات شما چه فکر می کنند ، هرگز نمی توانید بهترین تجربه مشتری را به آنها ارائه دهید. نظرات آنها در مورد تجربه ای که با برند شما دارند ، اطلاعات مفیدی است که می توانید برای تنظیم دقیق تر نیازهایشان از آنها استفاده کنید.
روش های زیادی وجود دارد که می توانید از بازخورد مشتری سود ببرید و از آن سود ببرید. در این نوشتار سعی خواهم کرد توضیح دهم که چرا جمع آوری بازخورد مشتری ، خواه اعلان و غیرمجاز ، در مدیریت رضایت و وفاداری مشتری ، حفظ مشتری ، بهبود محصولات و خدمات و بسیاری از زمینه های دیگر شما بسیار مهم است. راحت بنشینید و به خواندن ادامه دهید تا فواید بازخورد مشتری را کشف کنید.
بازخورد مشتری چیست؟
بازخورد مشتری اطلاعاتی است که درمورد رضایت یا عدم رضایت از یک محصول یا خدمات و تجربه کلی که با یک شرکت داشته اند توسط مشتری ارائه می شود. نظر آنها منبعی برای بهبود تجربه مشتری و تعدیل اقدامات شما با نیازهای آنها است. این اطلاعات را می توان با انواع مختلفی از نظرسنجی ها (بازخورد اعلان شده) جمع آوری کرد ، اما همچنین می توانید نظرات خود را بدست آورید و بررسی کنید که مشتریان شما بصورت آنلاین (بازخورد غیرمترقبه) ارسال می کنند و آنها را با استفاده از ابزارهای نظارت بر اینترنت جمع آوری می کنند. برای به دست آوردن یک تصویر کامل از چگونگی درک مشتریان از برند شما ، هر دو منبع مهم هستند.
شرکت های برتر دارای نقش مهمی هستند که بازخورد مشتری در تجارت نقش ایفا می کند. آنها به طور مداوم به صدای مشتری های خود گوش می دهند. آنها نه تنها به جستجوی عقایدی که مشتریان در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند و بازبینی هایی که در وب سایت های طراحی شده برای گردآوری بازخورد ارائه شده اند (به عنوان مثال TripAdvisor) ارائه می دهند ، بلکه با استفاده از انواع مختلفی از نظرسنجی ها ، آگاهانه از آنها بازخورد می پرسند. اگر می خواهید پیش از رقابت باقی بمانید ، هرگز نباید از گوش دادن به بازخورد مشتری اعم از مثبت یا منفی ، خواسته یا غیرمجاز دست کشید.